lipca 27, 2017

KAWAŁ BYKA na talerzu


Dziś o Hamburgrzenajsłynniejszej kanapce świata, która od lat 90' nie zmiennie króluje w "piramidzie zdrowego żywienia" ;) Zaskoczę was, ale Jankesi nie są pomysłodawcami amerykańskiego przysmaku. Popularna buła z mięsem przywędrowała do nas z Hamburga, gdzie mało znany garncarz przeniósł siekaną wołowinę za Ocean (widocznie interes z glinianymi garnkami nie był na tyle opłacalny :P). 


Od pewnego czasu amerykańskiego ulubieńca możemy zobaczyć w całkowicie innej odsłonie, niż prezentują nam McDonald's czy Burger King. Hamburgery serwowane są na "talerzach" w przeróżnych kombinacjach z dodatkami świeżych warzyw. KAWAŁ BYKA w Mielnie jest alternatywą dla fast foodowych barów szybkiej obsługi. Niewielki lokal znajdziecie na ulicy 6 - Marca 18 c Mielno/Unieście. Jest to stosunkowo "młode" i nowe miejsce, które miałam możliwość ostatnio odwiedzić. Co ciekawe, Marcin namówił mnie na burgery w tym barze (mędziocha jadła już 3 x i nic mi nie powiedziała), że dobre, że będzie mi smakować! Zaufanie w związku jest bardzo ważne, tak więc uległam i wiecie co... nie zawiodłam się :)


Street food'owa burgerowania urządzona z pomysłem. Motyw byka jest elementem, który na pewno przykuje naszą uwagę. Dla leniuchów znajdzie się również hamak, który umili czekanie na burgera ;)



Przejrzyste, duże tablicowe menu.



Przejdźmy do meritum...jedzenie. Duża buła i kawał woła sprawiają, że człowiek najada się samym patrzeniem. Porcja jest ogromna -  jak dla mnie nie do przejedzenia. Mięso bardzo dobrze wysmażone, soczyste i smaczne. Świeże warzywa chrupią pod zębami :). Burgery podane z pomysłem na blaszanych brytfankach. Problemem jest to, że jeżeli zdecydujemy się go jeść rękami, to plamy na ubraniach gwarantowane :D, ale spokojnie Zygmunt Hajzer przybędzie z niezawodnym Vizir-em. Fajne jest to, że osoby, które nie jedzą mięsa również zasmakują przepysznego burgera w wersji VEGE. Podsumowując: KAWAŁ BYKA - palce lizać! Więc jeżeli macie ochotę na burgera z prawdziwego zdarzenia, zdecydowanie zapraszam do burgerowni na 6 marca 18 c.







Buziaki Lampczilla! 
P.S. To jak widzimy się w Byku?!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 lampczilla.blogspot.com , Blogger