kwietnia 19, 2017

Test: Palety Fortune Favours the Brave oraz Podkładu HD Liquid Coverage


W dzisiejszym poście przetestuje dla Was dwa kosmetyki: paletkę Fortune Favours The Brave marki Makeup Revolution i słynny podkład HD Liquid Coverage nr 010 marki Catrise — o którym pewnie każda z was słyszała.
Muszę wam się przyznać, nie jestem żadną profesjonalną wizażystką czy styliską, więc napisane przeze mnie wypociny - są wyłącznie moją osobistą opinią i nie musicie się z nimi zgadzać. Makijaże wykonuje sama — jestem samoukiem i przykładem, że można :)

W swojej kolekcji posiadam już kilka paletek marki Makeup Revolution m.in.: słynną różową czekoladkę czy Iconic pro 1 i szczerze mówiąc, czekając na paczkę od przyjaciółki... myślałam, że wiem czego mogę się po niej spodziewać... no właśnie myślałam.

Fortune favours the brave (ok. 40 zł) to paleta 30 cieni do powiek. Kompozycja składa się z odcieni matowych, perłowych, z drobinami czy wypiekanych. Dzięki różnorodnemu zestawieniu barw, każda z was będzie potrafiła stworzyć coś pięknego na swoich oczach.

Pędzelek dołączony do zestawu - może i nałożymy nim cień na powiekę, ale nie damy rady dobrze wyblendować granic pomiędzy kolorami. Jak dla mnie zbędny gadżet. To, co mnie zaskoczyło to jakość. Osypują się to fakt — nic nowego, jednak lekkość nakładania (czego np. brakuje w czekoladce), intensywność kolorów zaskoczyła mnie mega pozytywnie. Dzisiejsze malowanie odbyło się sprawnie i przyjemnie (uwierzcie nie często mi się to zdarza).

Podkład HD Liquid Coverage nr 010 (ok. 30 zł) matowe wykończenie, płynna formuła (to, co Agatki lubią najbardziej), kolor trafiony dosłownie w 10 - ładny beż z żółtymi tonami, po nałożeniu na skórę - ciemnieje. Nie nadaje się na pewno dla osób o jasnej karnacji. Na szczęście nie tworzy efektu maski. Producent zapewnia wysoki stopień krycia - jednak Agata uważa, że bliżej mu do średniego niż do wysokiego. Po całym dniu wygląda dobrze, nie oddziela się.

Polecam ww. produkty cena adekwatna do jakości. Dobre wykonanie, na pewno nie raz zobaczycie je w użyciu. Super prezent dla mamy czy przyjaciółki! 


1. Tak to moja twarz bez makijażu :) Nawilżona i przygotowana do dalszych zabiegów.


2. Koloryt skóry wyrównany podkładem HD Liquid Coverage od Catrise oraz korektorem Catrice Liquid Camouflage 010



3. Efekt finalny.


Buziaki Lampczilla!

3 komentarze:

  1. Jestem pod mega wrażeniem ❤️��Piękny makijaż . Zgodzę się z Tobą ,cienie napigmentowane bardzo dobrze , duża gama kolorów a jeżeli chodzi o pędzelek to gadżet zbędny nie nadaje się to nakładania cieni. Podkład oczywiście mój ulubiony ;) czekam na kolejne posty !!❤️����

    OdpowiedzUsuń
  2. Śledź uważnie :) Intensywnie pracuję nad kolejnymi wpisami. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę koniecznie wypróbować ten podkład!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 lampczilla.blogspot.com , Blogger