czerwca 23, 2017

Skóra sucha, atopowa, wrażliwa - NovaClear ATOPIS


Kilka wpisów wcześniej wspominałam, że mój komputer przeżywa ciężkie chwile - w końcu nie dał rady i padł... Stąd moja chwilowa nieobecność. Na dodatek zbliżają się wakacje. Za pewne, większość z was odlicza i skreśla dni w kalendarzu do wyczekiwanego urlopu. Dla mnie to czas totalnego chaosu, załatwiania i sprzątania domu (ogarniaczka na maxa) - doba w czerwcu stanowczo ma za mało godzin :| - kilka słów wyjaśnienia.


Zbliżające się wakacje, upalna pogoda to pretekst do napisania kilku zdań o produktach, które miałam przyjemność testować, przeszło od dwóch tygodni. Mimo że nie miałam czasu nawet "podetrzeć tyłka" udało mi się wieczorami znaleźć chwilkę dla siebie i zadbać o swoje ciało. Przedstawiam Wam dwa produkty, które stricte przeznaczone są dla osób które mają skórę suchą, przesuszoną, wrażliwą (jak ja) i atopową. A mowa o kosmetykach z serii NovaClear ATOPIS: płyn do mycia twarzy i ciała Face & Body Wash oraz nawilżający balsam do ciała Ultra Body Moisturizer. Producent zapewnia delikatną formułę, która nie zawiera drażniących substancji chemicznych. Kosmetyki oczywiście nadają się do codziennej pielęgnacji. W składzie obu produktów znajdziemy olej konopny (m.in.: zmniejsza ryzyko zapaleń, podrażnień i przebarwień, dba o właściwy poziom nawilżenia skóry, pomaga przywrócić elastyczność, etc.) oraz ekstrakt z lukrecji (działa przeciwalergiczne, bakteriobójczo, chroni przed promieniami UV).  



Moja skóra w obrębie twarzy ma tendencje do przesuszania, na nozdrzach i kościach policzkowych, można zauważyć odchodzące płaty naskórka (łuszczy się), które niestety bardzo widać (zwłaszcza kiedy nałożę podkład). Wygląda to bardzo nieestetycznie. Zobaczmy, czy ATOPIS FACE & BODY WASH wygra bitwę z moją skórą.

Produkt w dużej tubie (200 ml), nie wyślizguje się z mokrych rąk. Niestety opakowanie na minus, ponieważ kosmetyk ma formułę kisielowatego żelu, który po przechyleniu natychmiast wypływa i marnuje się (szkoda), wystarczy niewielka ilość na dokładne umycie twarzy. Wydaje mi się, że najlepszym rozwiązaniem dla tego typu produktów byłoby opakowanie z pompką czy dozownikiem. Jak dla mnie żel bezzapachowy, jednak Marcin stwierdził, że czuje kwaśny aromat, który na szczęście mu nie przeszkadza. Kosmetyk delikatnie się pieni. Twarz  po umyciu wydaje się dokładnie oczyszczona i lekko rozświetlona. Generalnie jestem na TAK,  ponieważ od kiedy stosuję wyżej opisany produkt moja cera poprawiła się. Skóra nie łuszczy się i wygląda znacznie lepiej, kiedy jestem w pełnym makijażu. Podsumowując: 1:O dla ATOPIS FACE & BODY WASH



ULTRA BODY MOISTURIZER - balsam do ciała, produkt również w tubie - w tym przypadku na plus, bardzo dobrze trzyma się w dłoni. Produkt gęsty i zwarty, niewielka ilość w zupełności wystarcza, by nawilżyć skórę...ale kurczę...nie wiem jak wy, ale nie lubię, kiedy balsam długo się wchłania. Stety, albo niestety ten produkt długo, bardzo długo wsiąka, ale za to ciało jest na prawdę nawilżone. Po dwóch tygodniach regularnego stosowania (zwłaszcza łokcie, kostki, nogi) nie widzę jasnej smugi "suchości" na moich newralgicznych punktach. Podusmowując 1:1 ULTRA BODY MOISTURIZER (remis za wchłanianie). 



Tak na koniec myślę, że KOKA jest najbardziej zachwycona balsamem i z pewnością może wam go polecić :) Zresztą zobaczcie sami (tak to jest, kiedy zostawisz psa samego w domu i nie schowasz kosmetyków do szuflady). Jeżeli macie ochotę zapoznać się kosmetykami NovaClear ATOPIS wejdzie na stronę novaclear.eu



Buziaki Lampczilla!



zBLOGowani.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 lampczilla.blogspot.com , Blogger