maja 25, 2017

Komunijny zawrót głowy - stylizacje dla mam i córek.


Mimo że już nad morzem to mam dla Was jeszcze jeden post z "Huty". W niedzielę odbyła się komunia mojego chrześniaka, która dała mi twórczy impuls na stworzenie wpisu. Idąc na tego typu "imprezy", za każdym razem stoję przed lustrem i zastanawiam się, co na siebie włożę! Z jednej strony jest to nie lada kłopot, a z drugiej niesamowita frajda, że bez wyrzutów mogę wydać pieniądze i kupić nową sukienkę - bo przecież okazja! 



Make upKlasyczny makijaż z akcentem na ustach. Produkty, jakich użyłam do wykonania make-up to m.in.: niezawodny podkład HD Liquid Coverage nr 010 Catrice(więcej 
informacji na jego temat znajdziecie w pierwszym poście:)), korektor tej samej marki Liquid Camouflage nr 020, do zmatowienia puder transparentny Matte all day od HEAN nr 501, makijaż oka został wykonany paletą ICONIC PRO 1 firmy Makeup Revolution (postawiłam na brązy - kolory uniwersalne, którymi nie zrobimy sobie krzywdy, szykując się na wyjście pod presją czasu), bronzer Lovely Milky Chocolate, usta matowa pomadka w płynie + kredka również od Lovely K-lips, nr 05  lovely lips.




Co mam na sobie: Pudełkowa sukienka z żakietem z Mohito za ok. 200 zł (z niecierpliwością czekam na przeceny :|). Dlaczego się na nią skusiłam, mimo dość wysokiej ceny: zdejmując wdzianko mamy drugą na szerokich ramiączkach na mniej oficjalne wyjścia. 


A teraz coś dla mam. Luźna sukienka w geometryczne azteckie wzory, które podobno są modne w tym sezonie. Nie gniecie się, wiązana w pasie, lekka i zwiewna. Kupiona w butiku za ok. 30 zł (wcale nie musiy wydać fortuny by ładnie i dobrze wyglądać).



Mama jako modelka spisała się idelanie. 



Kolejna propozycja jest dla nastolatki: Majka ma na sobie prostą trapezową błękitną sukienkę z kwiatową koronką. Bardzo dobrze układa się i nie gniecie. Cena to 79 zł -> sklep znajdziecie na facebooku Amorini Fashion, poniżej zamieszczam link do strony (https://web.facebook.com/amorinifashion/?_rdc=1&_rdr)




A młodsze damy również pięknie ubrane. Sukienka Martii pudrowo biała, w delikatne kwiaty. Natalka natomiast ubrana jest w bluzeczkę z kokardą i szarą spódniczkę. 
Muszę przyznać, że kolory pastelowe w każdej stylizacji robią robotę. Są modne, a do tego dobrze prezentują się na modelkach :)





A na koniec wspólne selfie z osobą najważniejszą w tym dniu! 



Buziaki Lampczilla!

3 komentarze:

Copyright © 2016 lampczilla.blogspot.com , Blogger